نمیدونم چی بگــم...


پسرک تنهـــا...وبلاگ علیرضا

مردن حق مـن است...وقتــے از زنــدگــے سهمـــے ندارم

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

vni49zt5k7ao8o3rguiz.jpg

 

کمی عوض شده ام...

دیریست از خداحافظی ها غمگین نمی شوم

به کسی تکیه نمیکنم

از کسی انتظار محبت ندارم

خودم بوسه میزنم بر دستانم

سر به زانوهایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم

نگران خودم میشوم

برای خودم هدیه میخرم

با خودم ساعت ها حرف میزنم در دنیای خودم

کسی حق ورود ندارد جز خودم...!!!



نظرات شما عزیزان:

گلنوش
ساعت10:31---6 دی 1393
oooooooooooعلیرضا ایول ایول چه وبتو خشگل کردی لایک داری
پاسخ:به به ببین بی معرفت ترین ابجی دنیا هم پیدا میشه اینورا حال شما؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, 6:59 بـ ه دستانــ ٔ➷✬AliRezA_OnLy✬➹ٔ ♥


طراح : صـ♥ـدفــ


لطفآ با کلیک بر روی1+& ما را در گوگل محبوب کنید